Darbo pobūdis:
Mūsų klientė – pramonės ir medicinos įrangos komponentų tiekimo įmonė, vykdanti pardavimų veiklą visame pasaulyje. Šiuo metu ieškome pardavimų asistentės (-o) eksporto projektų vystymui. Siekiant aukščiausios aptarnavimo kokybės ir ilgalaikės partnerystės su klientais, Jūsų pagrindinės darbo užduotys bus:
- Komercinių pasiūlymų rengimas pagal klientų užklausas;
- Bendravimas su gamintojais dėl komponentų geriausių kainų užtikrinimo;
- Naudojimasis CRM ir kainynais, siekiant parinkti geriausią pasiūlymą klientui;
- Nuolatinis bendradarbiavimas su vadovu.
|
Reikalavimai:
- Labai geros anglų kalbos žinios (žodžiu ir raštu);
- Panašaus darbo patirtis;
- Darbo MS Excel įgūdžiai;
- Greita orientacija, analitiškumas ir diplomatiškumas;
- Aukštasis išsilavinimas vadybos ar inžinerijos srityse – privalumas.
|
Įmonė siūlo:
- Unikalią patirtį šiuolaikiškoje kompanijoje;
- Draugišką ir paslaugų kolektyvą, kuriame būsite įvertintas (-a);
- Galimybę mokytis iš savo srities ekspertų;
- Atlygį, priklausantį nuo Jūsų patirties ir kompetencijų.
Atlyginimas:
Nuo 1400 Eur/mėn. neatskaičius mokesčių.
Atlyginimo dydis priklauso nuo patirties ir kompetencijų.
|
Registruokis:
Užsiregistruok mūsų duomenų bazėje. Tai gali padaryti:
- atvykus pas mus į biurą adresu Jogailos g. 12-1, Vilnius;
- siųsdamas gyvenimo aprašymą (CV) el. paštu vilnius@advantus.lt laiško pavadinime nurodant "Pardavimų asistentė (-as) eksportui anglų k." arba paskambinus telefonu +370 670 45555;
- prisijungus prie mūsų Facebook puslapio ( https://www.facebook.com ).
|
Kontaktinė informacija:
El. paštas: vilnius@advantus.lt
Adresas: Jogailos g. 12-1, Vilnius
Informacija telefonu: +370 670 45555
Paskelbta: 2022-01-24
Galioja iki: 2021-02-28 |
Skelbimas nebegalioja.