Klientų aptarnavimo centro vadovas (-ė)
(Vilnius)
Darbo pobūdis:

Mūsų klientas – Londone įsikūrusi tarptautinė FINTECH kompanija, teikianti tarptautinių elektroninių mokėjimų paslaugas privatiems bei verslo klientams daugelyje pasaulio šalių.

Nuo 2011 m. veikiančioje ir dabar jau daugiau nei pusę milijono klientų turinčioje įmonėje dirba virš 200 darbuotojų, aptarnaujančių savo klientus įvairiomis kalbomis. Šiuo metu kompanija steigia naują klientų aptarnavimo anglų kalba centrą Vilniuje, tad prie savo naujai formuojamos Vilniaus padalinio komandos kviečia prisijungti skambučių centro vadovą (-ę).

Darbo užduotys:

  • Klientų aptarnavimo centrosteigimas, komandos valdymas ir ugdymas, užduočių nustatymas, išteklių paskirstymas, pažangos stebėjimas;
  • Komandos motyvacinės sistemos vystymas;
  • Klientų potyrio gerinimo veiksmų strategijos kūrimas ir įgyvendinimas;
  • Vilniaus centro vystymas ir plėtros valdymas;
  • Kokybės kontrolė: sistemingas komandos narių darbo rezultatų stebėjimas, aptarnavimo kokybės vertinimas;
  • Veiksmų centro veiklai tobulinti teikimas ir įgyvendinimas.
Reikalavimai:
  • Patirtis vadovaujančioje pozicijoje klientų aptarnavimo ar skambučių centro veikloje pageidautina Fintech, elektroninėje prekyboje ar IT srityse;
  • Puikūs vadovavimo įgūdžiai – gebėjimas valdyti komandą, aiškiai formuluoti ir prioritetizuoti užduotis;
  • Gebėjimas motyvuoti kolegas bei kurti puikią darbo aplinką, kurioje progresas yra tiek asmeninis, tiek profesinis tikslas;
  • Lyderystės savybės, leidžiančios ugdyti komandą ir padedančios siekti komandinių rezultatų;
  • Puikios anglų kalbos žinios;
  • KPI ir SLA kūrimo ir diegimo patirtis.
Įmonė siūlo:
  • Darbą modernioje Fintech įmonėje, vykdančioje savo veiklą tarptautinėse rinkoje;
  • Konkurencingą ir motyvuojantį atlyginimą.
Registruokis:
Užsiregistruok mūsų duomenų bazėje. Tai gali padaryti:
  • atvykus pas mus į biurą adresu Jogailos g. 12-1, Vilnius;
  • siųsdamas gyvenimo aprašymą (CV) el. paštu atranka@advantus.lt laiško pavadinime nurodant "Klientų aptarnavimo centro vadovas (-ė)" arba paskambinus telefonu +370 670 45555;
  • prisijungus prie mūsų Facebook puslapio ( https://www.facebook.com ).
Kontaktinė informacija:
El. paštas: atranka@advantus.lt
Adresas: Jogailos g. 12-1, Vilnius
Informacija telefonu: +370 670 45555

Paskelbta: 2018-08-29
Galioja iki: 2018-10-23

Skelbimas nebegalioja.
Šioje interneto svetainėje naudojami slapukai. Slapukai naudojami rinkti informaciją apie apsilankymus svetainėje, pagerinti svetainės veikimą ir siūlyti naudotojams aktualų turinį bei reklamas. Daugiau informacijos ieškokite mūsų Slapukų naudojimo taisyklėse. Skaityti daugiau.
Sutinku Sutinku su visais šios interneto svetainės slapukais. Nesutinku Suprantu, kad kai kurie slapukai būtini, norint naudotis šia interneto svetaine, tačiau nesutinku su slapukų, renkančių su tuo nesusijusią informaciją, naudojimu.
Sutinku Nesutinku