Užsakymų administratorė(-ius)
(Vilnius)
Darbo pobūdis:

Mūsų klientė – spausdintuvų kasečių pardavimo įmonė, ieško užsakymų administratorės(-iaus) darbui salone, 0,5 etato.

Pagrindinės atsakomybės:

  • atsakymas į klientų užklausas telefonu ir el. paštu;
  • užsakytų prekių paruošimas, supakavimas ir siuntų pateikimas kurjeriui;
  • sąskaitų-faktūrų išrašymas ir dokumentacijos pildymas;
  • darbas su kasa, kai klientai užsakymus atsiima salone.

Darbo grafikas gali būti derinamas. Dirbama pirmadieniais-penktadieniais, 20 darbo valandų per savaitę.

Reikalavimai:
  • Klientų aptarnavimo patirtis;
  • Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;
  • Kruopštumas, atidumas detalėms.
Įmonė siūlo:
  • Lankstus darbo grafikas ir galimybė darbą derinti su studijomis ar kita veikla;
  • Darbo užmokestis: 447 Eur į rankas už 0,5 etato;
  • Patogi darbo vieta Vilniaus miesto centre, Rinktinės g.

Darbo užmokestis:

447 Eur į rankas už 0,5 etato.

Registruokis:
Užsiregistruok mūsų duomenų bazėje. Tai gali padaryti:
  • atvykus pas mus į biurą adresu Jogailos g. 12-1, Vilnius;
  • siųsdamas gyvenimo aprašymą (CV) el. paštu atranka@advantus.lt laiško pavadinime nurodant "Užsakymų administratorė(-ius)" arba paskambinus telefonu +370 670 45555;
  • prisijungus prie mūsų Facebook puslapio ( https://www.facebook.com ).
Kontaktinė informacija:
El. paštas: atranka@advantus.lt
Adresas: Jogailos g. 12-1, Vilnius
Informacija telefonu: +370 670 45555

Paskelbta: 2020-09-22
Galioja iki: 2020-10-22

Skelbimas nebegalioja.
Šioje interneto svetainėje naudojami slapukai. Slapukai naudojami rinkti informaciją apie apsilankymus svetainėje, pagerinti svetainės veikimą ir siūlyti naudotojams aktualų turinį bei reklamas. Daugiau informacijos ieškokite mūsų Slapukų naudojimo taisyklėse. Skaityti daugiau.
Sutinku Sutinku su visais šios interneto svetainės slapukais. Nesutinku Suprantu, kad kai kurie slapukai būtini, norint naudotis šia interneto svetaine, tačiau nesutinku su slapukų, renkančių su tuo nesusijusią informaciją, naudojimu.
Sutinku Nesutinku